Nem csak a 20+osoké a világ

Gyurkó László | július 16.| 4 perc olvasási idő

Idei júniusi horgászatunk helyszíne a nagypontyairól méltán híres Merenyei-víztározó volt.

Társammal, Kiss Tamással június 27- terveztünk egy hetet a tó hátsó sekélyebb részén, ami sajnos rajtunk kívülálló okok miatt „csak” 6 napos lett.

Túránkhoz nagy reményeket fűztünk, mondván, pont a Keen Carp V. I. P. horgászat utáni hetet töltjük a tavon, így biztosak voltunk benne, hogy az előttünk horgászó sporik nem szórtak nagy mennyiségű magot és pelletet a vízbe.

Megérkezésünk után vízre szálltunk és 6 db bóját helyeztünk el, különböző távolságokban. A belső, távolabbi 4 db-ot a Keen Carp Bait Service-ben készíttetett, 24 mm-es Big Water-rel kezdtük el előetetni. A hozzánk közelebb eső helyeinket pedig 50/50 és Nutty bojlikkal horgásztuk meg az elejétől.

Az első három napban sorra fogtuk a 8-13 kg közötti halakat, eközben a belső bójáink közelében egyre gyakoribbá vált a jobb halak fordulása.

Csütörtök délután húztunk először az előetetett helyekre. Kapásszámunk csökkenésével egyenes arányban kezdett nőni halaink egyedsúlya. A fennmaradó 2,5 nap alatt sikerült 11 db 15 kg-nál nagyobb halat fognunk, melyek közül Tomi kereken 18 kg-os tövese lett a legnagyobb.

Sajnos horgászatunk alatt több ízben is nagymennyiségű zsinórtól és különböző végszerelékektől kellett megszabadítani uszonyos barátainkat.

Néhány sporttársunknak át kellene gondolni az általuk alkalmazott végszerelékeket!

Úgy gondolom ebből a túránkból is ismét tudtunk tanulni és tapasztalatot szerezni!

Végezetül köszönjük szépen a sok segítséget Líviának és Kozma Tominak.