Vallomás

írta: Vida Korina

Be kell vallanom valamit már az elején. A közelmúltban elvesztettem a szüzességemet... Keen Carp szüzességemet. Elméletben a januári Workshop-on, gyakorlatban pedig egy május végi, merenyei túrán.

Egy hétfői napon kezdtük meg a horgászatot párommal a tó, nem egy kimondottan nagyhalas állásán.

Bójáinkat kemény, illetve 5-10 cm vastag iszappal fedett részekre tettük le. Ezeket egy-egy marék, 24 mm-es sózott, 50/50 Mixből készült, Spanish Red aromával ízesített bojlival szórtuk meg reggel. Első este egy 15 kg-os pikkelyes, valamint sok-sok esőfelhő érkezett.

Ezt követően két napig nem igazán volt kapásunk, de aztán a harmadik estétől kezdve, nem sokat aludtunk éjszakánként. 22 órától hajnalig jöttek a fogások, egymás után.

Két pontyot fogtunk nappal, az összes többi éjjel jött.

Így aztán nappal regenerálódtunk,

sötétben „gályáztunk”. De egyáltalán nem bántuk,sőt!

Igaz, nem fogtunk 20 kg feletti halat, arra viszont büszke vagyok, hogy a 380 kg-os összfogásunk átlagsúlya 14 kg volt, 11 kg alatti pontyot nem is szákoltunk!

Hmmm….lehet, hogy a Keen Carp csapatban és a Bait Service-ben tudnak valamit? ;-)

Köszönjük a tanácsokat és a bojlit is!

U.i: 3 hétre rá ugyan itt, de most már a Big Water Mixből készült bojli meghozta a 23 +-ost!

Boldogság van…..és lesz is. Főként, ha ezen az úton haladunk tovább. :-)