November végi peca

írta: Krakovszki József

Barátommal egy Nyugat-Dunántúli víztározón töltöttük november utolsó hétvégéjét, bízva abban, hogy talán 2017. utolsó túráját bearanyozza majd egy szebb példány.

Csütörtök kora reggelre meg is érkeztünk nagy izgalommal. A tározó mélyebb részére nem tudtunk ülni, így a hozzá legközelebb eső szabad helyet néztük ki magunknak. Közös helykeresés és bójázás után kezdődhetett a három napos túra.

Sózott 50/50 Mixből készült, Spanish Red aromával ízesített bojli ment az egyik szerelékemre 24 mm-es méretben, a másikra pedig a Hot Fish & Gammarus Mixből gyúrt, Blueberry/Scopex aromákkal ízesített 18 mm-es bojli egy 14 mm-es pop up-pal kikönnyítve.

Rövidre fogva a történetet az első két napom kapás nélkül telt, közben társam Joci szebbnél szebb halakkal fényképezkedhetett.

Szombat reggel aztán úgy döntöttünk, maradunk még egy éjszakát, adva ezzel egy utolsó esélyt a 2017-es évnek.

Így vált valóra az álom, hisz’ sikerült megfognom a túra legnagyobb halát, egyben egyéni rekordomat, egy pontosan 25 kg-os tükröst, aki a Hot Fish-re csábult el.

Ezúton is szeretném megköszönni a mellettünk Keen Carp-pal horgászó sporttársaknak a sok segítséget és tanácsot. Kicsit olyan volt, mintha újra a Workshop-on lettünk volna. :)