Egyéni rekordok a Workshop után

írta: Kota Gergő

Augusztus elején érkeztünk az általunk jól ismert nyékládházi Koi 2-es tóra, egy baráti 48 órás horgászatra. A workshop-on tanultakat első alkalommal ekkor tudtuk élesben kipróbálni.

A horgászatra két bojlival készültünk, én a Big Water Mixből készült, Spanish Red aromával ízesített, 24 mm-es bojlik mellett döntöttem, míg jó barátom Attila a Mega Spice&Seed Mixből készült, 24 mm-es bojlikkal érkezett.

Az eredmény önmagáért beszél, hiszen a 48 óra alatt elképesztő és egyben fantasztikus horgászatban volt részünk. Sikerült több nagy testű halat is horogra csalni, valamint egyéni rekordokat is döntöttünk.

A kezdeti szebb, 13 - 18,10 kg-os halak után eljött az én időm, egy kemény fárasztás után egy 20,20 kg-os hallal fényképezkedhettem.

Az örömöm leírhatatlan volt, barátaim lelkesen üdvözöltek a 20+osok táborában.

A túra legnagyobb halának azonban külön története van. Viktor barátunk kapástalanságában hozzánk fordult segítségért és a tanácsunkat megfogadva használni kezdte a Keen Carp bojlikat.

Választása a Big Water bojlira esett. Egy szemmel csalizott és mellé öt szemet szórt etetésként. Az ez után történtek feledhetetlen pillanatok voltak, ugyanis nem sokkal később Viktor egy 22,30 kg-os, bivaly erős tükröst mérlegelhetett, mellyel egyben egyéni rekordot is döntött.

Összegezve a túrát 23 darab halat fogtunk 48 óra alatt, melyből 2 darab volt 20 kg feletti és mindössze csak 5 darab volt 10 kg alatt.

Úgy gondolom a workshop-on tanultak bizonyították létjogosultságukat.

Köszönjük a segítséget Orbán Pistinek és fiának! Biztos vagyok benne, hogy még találkozunk!