Az idei első horgászatom

írta: Méri Róbert

Két héttel ezelőtt egy 4 napos horgásztúrára mentünk egy külföldi horgásztóra.

A workshopon való részvételünk óta már nagyon sok idő telt el, éppen ezért már nagyon vártuk, hogy a gyakorlatban is ki tudjuk próbálni az ott hallott dolgokat.

Az időjárási körülmények nem voltak számunkra nézve korántsem optimálisak,  ugyanis a jelentős nappali, valamint éjszakai lehülések következtében a víz hőmérséklete is esni kezdett kb.4 Celsius fokot, ezáltal az ívó és az ívásra készülődő halak nem túlságosan táplálkoztak. Az információk szerint a tavon nem volt igazán működő hely.

A túrára a Keen Carp Bait Service-ben frissen gyúratott 50/50 Mixből készült Spanish Red ízesítésű, 24 mm-es bojlival és a személyes kedvencemmel, a tavalyról maradt Mega Spice & Seed Mixből Spice Oriental aromával készült, 24 mm-es bojlikkal készültünk.

Etetéseinket minimálisra vettük, minden helyünkre csak egy marék bojlit szórtunk reggel és este, ezátal a 4 napos túrán 6 botra összesen 2-2,5 kg bojlit használtunk el.

A képen látható halat, ami az eddigi egyéni rekordom is egyben, 24,20 kg-nak mérlegeltünk.

Ő egy szem Mega Spice & Seed Mixből készült Spice Oriental ízesítésű bojlira csábult el.

Köszönöm a kiváló csalikat,valamint a sok hasznos információt.