Húsvéti horgászat Tornyiszentmiklóson

írta: Martin & Andreas Paukovits

Idei első túránkat április 8-án kezdtük a tornyiszentmiklósi Carp Dream Lake-n. A horgászhely elfoglalása és a táborállítás után nekiláttunk a helykeresésnek.

A jónak vélt helyek kijelölése után fél-fél kiló bojlit etettünk a hozott bojlikból. Erre a túrára három különböző mixből hoztunk négy különböző ízesítésű golyót: A Keen Carp Bait Service-ben 50/50 Mixből Apricot Dream/Spanish Red aromával, 50/50 Mixből Spanish Red/Garlic aromával, Mixed Birdfood Mixből Spanish Red/Green Apple aromával és Hot Fish & Gammarus Mixből Pisztácia aromával készíttettünk bojlit.

A horgászatot csak másnap kezdtük el. A négy bot behúzása után nem sokkal meg is érkezett az első hal a Mixed Birdfood Mixből készült bojlira.

Napközben folyamatosak voltak a kapások. A nap végére öt halat fogtunk, köztük egy gyönyörű 7 kg-os koit.

Másnap este fél 9-kor egy erőteljes húzós kapás és 20 perces fárasztás után sikerült merítőhálóba terelnem egy 18,50 kg-os nyurga pontyot.

A szerdai hidegfrontot követően csütörtök hajnalban 3:50-kor egy szép, lassú komótos kapásra lettünk figyelmesek. Csónakba szállva küzdelmes fárasztás után sikerült megszákolni a halat, ami új egyéni rekordomat jelentette. A ponty kereken 21 kg-os volt.

Összességében egy nagyon eredményes túrát zártunk, a 18 kapásból 16 halat fogtunk meg, ami összesen több mint 200 kg halat jelentett. A pontyok többsége 9-13,50 kg között volt.

Ismét bizonyítottak a Keen Carp bojlik!

Köszönjük a Keen Carp-nak a remek bojlikat Orbán Pistinek pedig a taktika kidolgozásában való segítséget és az évek óta tartó támogatását!