Legális drogok

írta: Zwillinger József

Pontyhorgász körökben nem hiszem hogy, sokat kell beszélnem a hosszúnak tűnő várakozással teli téli hónapokról, amikor hétvégén kinézünk a meleg szobánk ablakából a fagyos téli tájra, felidézzük az elmúlt szezon élményeit, időnként belenézünk szerelékes táskánkba, tervezzük a jövőt. Várjuk hogy újra megszólaljon kapásjelzőnk, és újra nyomába eredhessünk egy-egy bajszos barátunknak.

Nem volt ez másképp ezen a télen sem. Már az Istvánnal való novemberi találkozásom során erősen kínoztak az elvonási tünetek. A tavasz kezdete pedig még a láthatáron sem volt.

Telt múlt az idő, elérkezett a várva várt Workshop napja. A tervezettnél majd két órával tovább húzódó konzultáció után a hazafelé úton, és az elkövetkező napokban csakis a levont következtetésekről beszélgettünk társammal, átértékeltünk eddigi túráinkat, és hogy milyen változásokat fogunk eszközölni eztán.

Az egyik legfontosabb dolog melyet Istvántól az előadáson tanultam a türelem, ezért is vártunk még kicsit az első horgászattal. Figyelemmel kísérve az időjárás előrejelzést, a víz hőmérsékletének változását, idei első horgászatunk időpontja március utolsó hétvégéjére esett.

3 nappal a horgászat megkezdése előtt terepszemlét tartottunk. Miután kiválasztottuk a meghorgászandó területeket, a horgászatra fordítható idők rövidsége miatt, az előetetés mellett döntöttünk. 15-15 szem bojlit szórtunk minden helyre, megismételve minden nap egészen péntekig, majd szombat hajnalban elfoglaltuk horgászállásunkat.

"Ki mint vet, úgy arat." szól a régi közmondás, mi ezúttal az időszak egyik favoritját a Fresh Seafood-ot vetettük be, 15 mm-es méretben, egy kis Competition bojlival kiegészítve etetésnek, csaliként szintén a Seafood-ot világos színű natúr Keen Carp pop up-pal kikönnyítve.

Hogy hogyan arattunk? Elárulják a képek.

Zárásul mégegyszer mindenkinek, aki még nem vett részt Workshopon, szeretném a figyelmébe ajánlani ezt a konzultációt. Szerintem nem létezik olyan ember, aki ne tudna belőle tanulni.

Istvánnak pedig újból köszönettel tartozom a tanácsokért, melyekkel hozzásegített minket az újabb sikerekhez és a fejlődéshez.Így lesz egy ember hamar függő. Keen Carp függő.