Októberi peca

írta: Frei András

36 órás pecára indultunk október elején csapattársammal az egyesületi vizünkre kipróbálni a Big Watert. Három napos előetetést terveztünk, ami nem terv szerint sikerült, mivel a 24-es méretben készült golyót nem tudtuk a kiszemelt helyre juttatni, mivel nem fért bele az aznap vásárolt dobócsőbe.

Még jó, hogy volt nálunk Hemp-Nutty mixből készült 20 mm-es bojli, így az előetetés erre korlátozódott. Péntek délután érkeztünk a tóra és körülbelül öt órára bent is volt a szerelék. Közben nem hagyott nyugodni a Big Water, ezért csúzlival kezdtünk el etetni vele, a másik etetéstől körülbelül 100 méterre. A Nutty szépen adta éjszaka a halakat, aztán reggeltől csend következett.

Napközben kipihentük az éjszakát, persze három óránként 4-5 szem tó vízben előáztatott szénhidrát bombát lőttünk az etetésre. Eljött az éjszaka és bevetettük a nagyágyút! Nagy tűzijátékra nem számítottunk, mert most próbáltuk először, az etetés sem terv szerint alakult és már csak 10-12 óra volt vissza a horgászatból.

A nutty adta a halat, ahogy szokta.

Éjjel aztán az idő bekergetett a sátorba, 1 fok volt. Hajnali kettő körül nem hittem a fülemnek, a Big Wateres bot jelzője csippant egyet. Ahogy kibújtam a sátorból a swinger fent akadt, ráemeltem! Az eredmény 14,40 kg, a túra addigi legnagyobb hala.

Visszaengedés után újracsalizás az előáztatott Big Water-ből, majd vissza a sátorba. Reggelig fogtunk még pár halat a mogyoróssal.

Majd ismét komótosan elindult az egyedül álló bot és Krisztián barátom megkezdte a fárasztást, ami egy 15,40-es tükröst eredményezett!

Nagy élmény volt, sok szép hallal! Köszönjük Keen Carp és neked is István!