Markazi második hely

írta: Ozsvárt Richárd

Május 14-18-ig került megrendezésre Markazon a IV. Ponty- és Amurfogó Verseny, ahol Vaka Tamás barátommal már második alkalommal vettünk részt. A helyhúzás során a 15-ös helyet húztuk.

Gyors táborállítás után vízre szálltunk és nekiláttunk a hely feltérképezésének. Bíztató mederfeneket találtunk, változatos, 2-5 méteres vízmélységgel és rengeteg akadóval.

Csaliválasztásunk a Keen Carp Bait Service-ben készíttetett, 50/50 Mixből készült, Szilva aromával ízesített bojlira, illetve a Big Water Mixből készült, Lazac aromával ízesített bojlira esett. Tekintve, hogy az ilyenkor szokatlan meleg időjárás miatt nem tudtuk, hogy a halak az ívás mely periódusában járnak, úgy gondoltuk, jobb mindenre felkészülni.

Az egyik akadó mellé letett bójánk, amit a Big Water Mixből készült bojlival etettünk meg, már a behúzást követően nem sokkal adott halat, így biztosak voltunk benne, hogy a helyet és a csallit is eltaláltuk.

Végül összesen 25 darab pontyot sikerült fognunk 6,5 kg és 14,87 kg között.

Ezzel egészen az utolsó éjszakáig vezettük a versenyt, melybe az 5 legnagyobb hal számított bele, azonban az utolsó éjszaka egy velünk átellenben horgászó csapat leszorított minket a dobogó második fokára. Nem mellesleg ők is Keen Carp Bait Service-ben készíttetett bojlival horgásztak.

Összességében nagyon elégedettek vagyunk, sikerült egy remek horgászatot zárnunk.

Köszönjük szépen a kiváló bojlikat!